Dark_tree Postad 15 oktober 2010 Postad 15 oktober 2010 Tjena boys n girls! Jag har lite problem med min laptop..det är ingen redigerarlapop egentligen, men jag har ett projekt som jag eftersläpper och jag behöver mer kraft för att det ska flytta smidigare..ust nu går det inte alls redigera..Jag kollade på HPs hemsida men fick inte rätt på svar kring vilken ramminne jag bör använda.. Som sagt i titeln har jag en hp pavilion dv5213eu..Vill hitta en ramminne till den som passar.... 0 Citera
GutteG Postad 17 oktober 2010 Postad 17 oktober 2010 Hittar inte din dator i konfiguratorn hos Komplett. Men en snabb googling ger denna sida Vilket borde innebära att dessa minnen passar Men kolla vad det är för något som sitter i för närvarande. Det står ofta på vad det är för typ av minne. Det kan även vara så att det är 2*512MB som sitter i och då får du ju i praktiken bara 512MB extra per 1GB minne då du måste byta ut de gamla. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.