Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hej

Innan den 15 oktober ska man ju söka utbildningar.

Kanske någon redan ställt den här frågan men jag behöver ett snabbt svar

Läste förra året om en distansutbildning i After Effects men när jag mailade den skolan så fanns inte den utbildningen kvar.

jag är ju helt nybörjare i Ae så jag vill ha en bra kurs

Någon som vet utbildning i detta program?

gärna distans

tacksam för svar!

• 2 veckor senare...
Postad

Detta är bara min personliga åsikt men jag rekomenderar hellre att du bara sitter och använder programmet samt kollar tutorials från sidor som Digitaltutors, total training etc. Dvs inte halvbra tutorials på youtube som ofta lär ut en viss effekt/teknik utan hela dvd:er som oftast lär ut mer hur programmet fungerar

Postad
Detta är bara min personliga åsikt men jag rekomenderar hellre att du bara sitter och använder programmet samt kollar tutorials från sidor som Digitaltutors, total training etc. Dvs inte halvbra tutorials på youtube som ofta lär ut en viss effekt/teknik utan hela dvd:er som oftast lär ut mer hur programmet fungerar

Tack för tipset!

har du några tips på bra dvds ?

Postad

Kollade på både lynda och totaltraining när jag började. Vet inte hur deras nyare tutorials är men de äldre jag såg var verkligen bra. Rekomenderas varmt

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...