Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Tjena. Blev precis klar med första kortfilmen/musikvideon. Riktigt roligt projekt, och det blir nu lite fler grejer vi kommer att göra.

Vi har en "riktig" kortfilm på gång, och innan vi sätter igång med den så ville vi göra ett litet projekt för att lära känna varandra och få något gjort. Vi har världens bästa locations och i den här produtkionen ville vi visa att den bästa förhörs/tortyrmetoden är dålig dans. Nåja, ni måste kolla för att förstå vad det handlar om. Soldater, explosioner och sexig dans... vad mer behövs!

Spana gärna in, kommentera och prenumerera om ni har lust.

Postad

Vet intr riktigt vad jag ska säga. Det ser bra ut i förhållande till många amatörfilmen och för att vara ett "test"projekt där ni ville lära känna varandra är det helt ok.

Om jag ska komma med lite kritik (se den som konstruktiv då jag inte ha för avsikt att klanka ner på ert arbete) så kan jag tycka ni varierar brännvidden för dåligt (rätta mig om jag har fel men det är samma hela tiden), för att öka intensiteten i, speciellt i actionklippen bör tajtare bilder vara med. Sen fattade inte jag vem snubben som spränger är? vart kom han ifrån och vad hade han för syfte? Fattar att "dansen" ska föreställa tortyr men jag tyckte bara den var tråkig, och för lång.

Sist så saknar jag ljud. Då ni bara har musik tappar filmen i intensitet och känsla. hade ni lagt in lågt ljud av soldaterna och snubben de jagar, sprängljud m.m, inte jättehögt utan lite lägre så musiken är tongivande tror jag det hade blivit bättre.

Hoppas ni förstår och uppskattar min kritik och lycka till!

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...