Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hej!

Crazy Pictures och vi i B-lagan var 2007 Östergötlands representanter i riksfinalen av n00-festivalen (numera känd som nOO-marathon). Detta är en dokumentär om vår resa dit.

Tanken var att denna film skulle ha premiär bara fyra dagar efter det att finalen hade varit. Men med 1 timme och 20 minuter material hann jag inte klippa den i tid. Sedan har den legat till sig i några år. Förra hösten klippte jag en 5.00 minuter lång version till en redigeringskurs, men den hade alldeles för högt tempo. Så nu lagom till att det i morgon är en ny n00-final har den ultimata 12-minutersversionen av "n00'07 eller En resa Dit och Tillbaksigen" premiär!

Dokumentären innehåller klipp från våra nOO-bidrag. Dessutom finns det ett påskägg för den uppmärksamma tittaren :)

Några kända profiler här från forumet finns dessutom med på olika sätt i filmen!

n00'07 eller En resa Dit och Tillbaksigen

Är det förresten någon som känner igen var jag lånat titeln från?

Som alltid tacksam för kommentarer!

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...