Gå till innehåll

n00'07 eller En resa Dit och Tillbaksigen


kg.stenb.org

Recommended Posts

Hej!

Crazy Pictures och vi i B-lagan var 2007 Östergötlands representanter i riksfinalen av n00-festivalen (numera känd som nOO-marathon). Detta är en dokumentär om vår resa dit.

 

Tanken var att denna film skulle ha premiär bara fyra dagar efter det att finalen hade varit. Men med 1 timme och 20 minuter material hann jag inte klippa den i tid. Sedan har den legat till sig i några år. Förra hösten klippte jag en 5.00 minuter lång version till en redigeringskurs, men den hade alldeles för högt tempo. Så nu lagom till att det i morgon är en ny n00-final har den ultimata 12-minutersversionen av "n00'07 eller En resa Dit och Tillbaksigen" premiär!

 

Dokumentären innehåller klipp från våra nOO-bidrag. Dessutom finns det ett påskägg för den uppmärksamma tittaren :)

 

Några kända profiler här från forumet finns dessutom med på olika sätt i filmen!

 

n00'07 eller En resa Dit och Tillbaksigen

 

Är det förresten någon som känner igen var jag lånat titeln från?

 

Som alltid tacksam för kommentarer!

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...