Bakos Postad 12 september 2010 Postad 12 september 2010 Här kommer en film jag gjorde från i somras. Vad tycker ni om den? :) http://alexandros.se/stockholm-pride-2010/ 0 Citera
daarco Postad 15 september 2010 Postad 15 september 2010 Den var ju riktigt snygg. Kul att du kunde filma från scenen. Jag ska prova själv att göra något liknande från Roskilde nästa sommar. 0 Citera
barnholdt Postad 15 september 2010 Postad 15 september 2010 Tummen upp. Bra filmat och bra klippning. Tycker inte att du ska bry dig om din egen noja över "dåliga åkningarna". Du var ju på platsen och dokumenterade. Som tittare måste jag säga att du för mig skapade en bra närvarokänsla. Tack för att du dela med dig. 0 Citera
Bakos Postad 20 september 2010 Författare Postad 20 september 2010 Tummen upp. Bra filmat och bra klippning. Tycker inte att du ska bry dig om din egen noja över "dåliga åkningarna". Du var ju på platsen och dokumenterade. Som tittare måste jag säga att du för mig skapade en bra närvarokänsla. Tack för att du dela med dig. Tackar! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.