3d-intresse Posted August 13, 2010 Posted August 13, 2010 Har just gjort klart ett specialeffektstest. Då det bara är ett test la jag inte ner så mycket tid på ljussättning och annat. Jag bara körde på med testet, som inte är ett dugg avancerat egentligen och ganska slarvigt gjort. Ser ju lite ut som ett skämt men ändå värt att visa upp. http://www.youtube.com/user/Volvodiggare#p/a/u/0/5G98rK7ojiE 0 Quote
bassbucket Posted August 13, 2010 Posted August 13, 2010 ja, det är ganska slarvigt och fail på compositing...vet inte om det är värt att visa upp om du är seriös med det du håller på med annars. 0 Quote
3d-intresse Posted August 14, 2010 Author Posted August 14, 2010 ja, det är ganska slarvigt och fail på compositing...vet inte om det är värt att visa upp om du är seriös med det du håller på med annars. Jag är seriös och tar det jag gör på största allvar. Jag är medveten om gröna flytningar i bilden, skarvar och annat. Det som gör klippet kul ändå är att allt som flyger runt i klippet avger ett eller flera ljud. Men du kan ha rätt i det du skrev. Kanske inte värt att visa upp i sitt nuvarande skick. 0 Quote
Recommended Posts