angelomedia Postad 12 augusti 2010 Postad 12 augusti 2010 Gjord för uppsalabandet Safemode, take a look http://work.angelomedia.se/ 0 Citera
bassbucket Postad 12 augusti 2010 Postad 12 augusti 2010 Ser helt okej ut men klipp gärna bort bilarna typ vid 1:56 och 2:35. 0 Citera
Raibzer Postad 12 augusti 2010 Postad 12 augusti 2010 Tycker den var snyggt gjord! Kreativt med rök och fläkt. Tittade också på andra saker du hade gjort på din hemsida och är väldigt imponerad. Jobbar du helt själv eller är ni ett team? 0 Citera
angelomedia Postad 18 augusti 2010 Författare Postad 18 augusti 2010 tja. jobbar helt själv =) 0 Citera
kurre Postad 18 augusti 2010 Postad 18 augusti 2010 Håller med bassbucket! men annars ser det riktigt bra ut! 0 Citera
Splitter films Postad 18 augusti 2010 Postad 18 augusti 2010 hmmm ja att man ser fläkt snubben på slutet är ju inte direkt ett plus, men jag antar att ni inte kunde göra så mycket åt det. var nice:t annars! 0 Citera
moonsson Postad 5 januari 2012 Postad 5 januari 2012 Fin video! Personligen hade jag nog jobbat med en något öppnare bländare (dratt ned på ISO eller slängt på nåt filter som kompensation) för att ge mer fokus i bilden (haha, eller mindre "som är i" fokus) och kanske jobbat mer med "close-ups". Dessutom hade jag nog valt en annan dag (mulnare) att spela in klippet eller försökt att kontrollera exponeringen mer! Annars fett bra! De är schysta i Safemode, sköna grabbar! Han finnen spelar på sjukt snygga guror med Woodo eller nåt (svenskt företag)! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.