Dark_tree Posted August 9, 2010 Posted August 9, 2010 Tjenare, tänkte kanske de vore bra om folk här kan lägga ut tips på skivor som är dual layer..Märke, pris och var man kan köpa dem... 0 Quote
plf66 Posted August 10, 2010 Posted August 10, 2010 När det gäller DVD så använder jag DVD+R DL från Verbatim, de fungerar nästan helt utan anmärkningar i alla sammanhang. Normalt från Dustin eller Kjell&Co. När det gäller Bluray använder jag BD-RE DL från TDK. De är problem i min Sonybrännare ibland (heter Optricooo--nånting) men skivorna fungerar bra i LG-brännaren. Dock ska jag här försöka finna nått annat fabrik här som går i Sonybrännaren också. Skivorna är köpta via Ebay. 0 Quote
Dark_tree Posted August 10, 2010 Author Posted August 10, 2010 ok vad är skillnaden då mellan dvd-r+ & dvd-r skivor? 0 Quote
Kimster Posted August 10, 2010 Posted August 10, 2010 ok vad är skillnaden då mellan dvd-r+ & dvd-r skivor? http://tinyurl.com/2vvhp97 Varsågod 0 Quote
Recommended Posts