Gå till innehåll

Kopiera keyframes


Hane

Recommended Posts

Jag undrar hur man i Premiere Pro kopierar en keyframes egenskaper till en annan?

 

Jag har en film som slutar med att jag cropar bilden nerifrån och uppifrån till ingenting återstår... Jag tyckte det blev ok men det gick för långsamt så hur gör jag för att kopiera egenskaperna för keyframen där bilden är helt borta till en keyframe lite tidigare??

Länk till kommentar
Share on other sites

jo jag såg det efter lite pill... Trodde först att även dessa eftekterna låg i timelinen men hittade dom sedan i effects fönstret och där gick det bra att flytta...

 

Följdfråga... Kan man lägga flera effekters egenskaper i samma keyframe?

För som det ser ut nu ligger ju motion i en keyframe och crop i en annan. Blir ju lite drygt när man sitter med 5 eller 7 stycken effekter på samma klipp och bara ska flytta dom 2 frames eller nått. Då måste man ju flytta 5 eller 7 olika keyframes. Går det att lösa månne??

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=Hane]jo jag såg det efter lite pill... Trodde först att även dessa eftekterna låg i timelinen men hittade dom sedan i effects fönstret och där gick det bra att flytta...

 

Följdfråga... Kan man lägga flera effekters egenskaper i samma keyframe?

För som det ser ut nu ligger ju motion i en keyframe och crop i en annan. Blir ju lite drygt när man sitter med 5 eller 7 stycken effekter på samma klipp och bara ska flytta dom 2 frames eller nått. Då måste man ju flytta 5 eller 7 olika keyframes. Går det att lösa månne??[/citat]

 

jag tror inte det.. det e ju smartare att ha en keyframe per effekt för det mesta.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...