Davido Postad 3 augusti 2010 Postad 3 augusti 2010 be nice .... or don't ;) bra förutom blixtarna som stör! 0 Citera
jaggerhaze Postad 4 augusti 2010 Författare Postad 4 augusti 2010 tnx .. :) kan aldrig bestämma mig om jag gillar blixtarna eller ej .. slutade nog med att ja gjorde det =p 0 Citera
sparq Postad 5 augusti 2010 Postad 5 augusti 2010 blixtarna är för starka och vissa delar av klippet känns för mörka, om man frågar mig.. annars schysst video 0 Citera
Nyberg Postad 5 augusti 2010 Postad 5 augusti 2010 schysst video! stör mig lite lite på blixtarna dock, men det funkar. 0 Citera
Piwa Postad 17 augusti 2010 Postad 17 augusti 2010 Tyckte blixtarna var bra men fotot var för mörkt ibland. 0 Citera
Filmochfri Postad 27 januari 2011 Postad 27 januari 2011 Lite enformig. Men ändå schysst på nåt sätt. Personligen tycker jag det kunde varit mer oskärpa. Jag har själv en Mark II och tycker att det är en stor finess med kameran. Han hängde inte så snyggt med ena benet. Schysst miljö. Klart bra ändå. Själv skulle jag inte kunna göra så bra. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.