FutureMediaQueen Posted July 31, 2010 Posted July 31, 2010 Är nästan klar med ett manus till en kortfilm. Fick nyss veta om tävlingen parallel lines. Sista datumet e 8 aug... nån som hakar på o gör de här snabbt? hhaha helt spontant. Jag kan tänka mig betala om ni är bra på det ni gör såklart. Behöver skådespelare med. skådespelare kan dock ej få ersättning..... driver inte. om jag lyckas få ihop ett team snabbt nog kör vi på. 0 Quote
FutureMediaQueen Posted July 31, 2010 Author Posted July 31, 2010 fu*k... man måste vara 18... fett irriterande. jag fyller 18 tionde aug :( 0 Quote
daarco Posted August 2, 2010 Posted August 2, 2010 Men räcker det inte med att bara en av är 18? När ska du göra nästa film? 0 Quote
enannansebbe Posted August 6, 2010 Posted August 6, 2010 jag är över arton och jag är helt klart med på det.. skulle vara en kul utmaning även om det bara är 1 och en halv dag kvar 0 Quote
FutureMediaQueen Posted August 6, 2010 Author Posted August 6, 2010 Men räcker det inte med att bara en av är 18? När ska du göra nästa film? jag har skrivit manus till en kortfilm, måste bara hitta nån bolag med tillgång till greenscreen de viktigt :) vet ni hur mkt sådant kan kosta? kan kolla upp men är lat. 0 Quote
daarco Posted August 7, 2010 Posted August 7, 2010 Vi funderar att bara åka till IKEA och köpa grönt tyg. Då kan man ju experimentera gratis hur mycket som helst : ) 0 Quote
FutureMediaQueen Posted August 7, 2010 Author Posted August 7, 2010 Vi funderar att bara åka till IKEA och köpa grönt tyg. Då kan man ju experimentera gratis hur mycket som helst : ) a jag vet det där hemmagjorda som man kan göra men fy hur ska man redigera sen på datan när man varken har program för det eller skills hahha :) men lycka till du! 0 Quote
Recommended Posts