Zalathos Postad 29 juli 2010 Postad 29 juli 2010 Hejsan! Nu har det blivit dags att sälja min otroliga lilla Canon HF 100 videokamera. Kameran har jag ägt i mindre än ett år och är inköpt på Dustin.se ( Inköpsbevis finns ). Kameran har inga defekter, repor, skador av något slag, utan jag har behandlat kameran mycket väl och försiktigt. I köpet ingår: Canon HF 100 LowPad intakt kamera väska ( Nypris 459kr ) 2 st minnes kort: Kingston 8Gb ( Klass 6 )( Nypris 600kr ) Sandisk 4GB ( Nypris 350kr ) Extra batteri, med mycket bra batteritid. ( Nypris 699kr ) Laddare Högkvalitet Anslutning till TV/ Dator etc.( Nypris 400kr ) Vanlig anslutning till TV/ dator 2.0 USB överföring via sladd till dator Fjärrkontroll Ljudöverföring till TV/ Dator Alla original tillbehör + kartong Till kameran kan du även köpa 3 linser jag har köpt till: Sony vidvinkel lins 0.7x = 650kr Visualante Fisheye lins = 699kr Raynox snap-on fisheye lins = 250kr Mitt pris för kameran + alla tillbehör ( inte linserna ) är 5300kr. Köper du med linsen/erna kan du få dem till ett paketpris. En länk hur bra bildkvaliteten är: http://www.youtube.com/watch?v=W7gSlYosGRs Endast seriösa köpare. Kameran skickas ej. Pris: 5300 kronor Du kan nå mig på mobil ( svarar alltid ): 0768637431 eller mail Henric_442@hotmail.com MVH, Henric 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.