Usarpe89 Postad 15 juni 2010 Postad 15 juni 2010 Några kompisar hade som projektarbete att göra en musikvideo till sitt band med nollbudget. Så de bad mig göra den åt dom. Lata jävlar^^ Ta gärna en titt! 0 Citera
cutecats Postad 15 juni 2010 Postad 15 juni 2010 bra jobbat skit snygg tycker jag! älskade övergången från inomhus till utomhus :D däremot så ogillade jag det röd orangea som kommer in typ varannan sekund :/ asså det som gör att det ser lite mer ut som att det är filmat på film. det känns väldigt overkligt ofta och jag störde mig tyvärr på det ganska mycket :/ hade varit bättre om du typ bara haft med det 10 gånger eller nått. annars jätte bra jobbat och jag vill gärna veta hur du planerade allt? Gjorde du upp en kort storyboard eller bara körde du på och filmade och la manuset i redigeringen? bra jobbat! 0 Citera
Usarpe89 Postad 15 juni 2010 Författare Postad 15 juni 2010 Haha ja de här killarna är inte de mest strukturerade så de ringde mig på min födelsedag och frågade om jag kunde filma, så då planerade vi lite snabbt hur de ville ha videon och så kom jag med lite idéer. Sen tog vi det inomhus. Dagen därpå dök de upp hemma hos mig och väckte mig bakfull och jävlig som jag var. sen spelade vi in resten på takterassen utanför min studentkorridor. Jävligt oplanerat rättaresagt, storyboard vet de itne ens vad det är^^ 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.