Gå till innehåll

Zombie Island - Hjälp


Gamepost

Recommended Posts

Lite information om filmen:

 

Genre: Action/Skräck

Längd: Inte bestämt men runt 40min - 1 1/2 timmar kanske.

Språk: Svenska men engelsk namn (Kanske byts ut)

Kommer den vara på DVD eller ute på youtube som andra?: Denna filmen kommer ha mycket effekter och grejer som vill fick låna osv... så jag tror det kommer på DVD.

 

Handling:

3-4 unga grabbar som bor i staden men sen bestämmer en av de att de ska ut och tälta på en ö och då dyker en kille och säger min mormor bor i denna ön...

då åker de dit de har alla grejer de behöver tält,sovsäck osv...

när det knackar på mormors dörr ingen öppnar och ingen bor i ön förutom mormorn men det kommer upp att världen har blivit infekterad och förvandlas till zombies, men det vet inte killarna och då går de tillbaks där de gick av från båten och väntar och väntar men ingen båt kommer då får de stanna kvar där...

 

Vad jag behöver hjälp med är en fortsättning av de och vad ni tycker?

Saker ni bör veta:

 

Vi har gott om utrymme

Vi KOMMER åka båt/färja från början

Vi har gott om kläder som vi kan måla på och greja med.

Vi har färg/blod

och lite annat grejer.

Försök att få ert ide att vara 40 min + film

 

Mvh

 

Gamepost

Länk till kommentar
Share on other sites

Om mormor bor ensam på ön och inte öppnar dörren, betyder det att de är ensamma kvar på ön? Strandade? Då kan det väl knappast vara några zombies på ön, om de själva inte blir zombies förstås.

 

Det låter mer som skräck komedi så varför inte kasta in en zombie mormor? Kanske kan killen inte döda sin mormor, även om hon nu råkar vara en zombie? Köra något i stil med Braindead och att killen vill skydda sin mormor? Kanske vill hans kompisar döda henne eftersom hon försöker döda dem?

 

Kanske kommer det flera kompisar senare, kanske ska de fira midsommar på ön eller ha en kräftskiva, något riktigt svenskt och så kommer zombie mormor och ställer till det?

 

Jag hade sett den filmen.

Länk till kommentar
Share on other sites

Om mormor bor ensam på ön och inte öppnar dörren, betyder det att de är ensamma kvar på ön? Strandade? Då kan det väl knappast vara några zombies på ön, om de själva inte blir zombies förstås.

 

Det låter mer som skräck komedi så varför inte kasta in en zombie mormor? Kanske kan killen inte döda sin mormor, även om hon nu råkar vara en zombie? Köra något i stil med Braindead och att killen vill skydda sin mormor? Kanske vill hans kompisar döda henne eftersom hon försöker döda dem?

 

Kanske kommer det flera kompisar senare, kanske ska de fira midsommar på ön eller ha en kräftskiva, något riktigt svenskt och så kommer zombie mormor och ställer till det?

 

Jag hade sett den filmen.

 

Haha ska tänka på det. :)

Länk till kommentar
Share on other sites

Om mormor bor ensam på ön och inte öppnar dörren, betyder det att de är ensamma kvar på ön? Strandade? Då kan det väl knappast vara några zombies på ön, om de själva inte blir zombies förstås.

 

Det låter mer som skräck komedi så varför inte kasta in en zombie mormor? Kanske kan killen inte döda sin mormor, även om hon nu råkar vara en zombie? Köra något i stil med Braindead och att killen vill skydda sin mormor? Kanske vill hans kompisar döda henne eftersom hon försöker döda dem?

 

Kanske kommer det flera kompisar senare, kanske ska de fira midsommar på ön eller ha en kräftskiva, något riktigt svenskt och så kommer zombie mormor och ställer till det?

 

Jag hade sett den filmen.

 

haha, riktigt bra idé!

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...