pajsarn Postad 19 maj 2010 Författare Postad 19 maj 2010 Ok jag har tagit bort alla mina poster och lägger in en söt bild istället. Hoppas det känns bättre. http://www.catsofaustralia.com/images/cute_baby_kitten.jpg /KN Det är ju något som inte stämmer i ditt huvud, du kan bara inte sluta alltså! Svårt att sluta provocera? Admin kan låsa och ta bort tråden istället! 0 Citera
yooonis Postad 19 maj 2010 Postad 19 maj 2010 Pajsarn seriöst, varför hetsa upp sig? För ingenting? Jag uppskattar att jag fått svar på min fråga och att det finns folk som faktiskt tar sig tid för att svara, hjälpa och tipsa andra okunniga stackare så som mig. Stort tack och hoppas jag kan ge tillbaka nån gång. Har alltid tyckt om detta forum för det finns många schysta, hjälpsamma individer här med samma intresse som kan mycket. Men precis som dom flesta forum överallt förekommer det onödig ilska och glåpord här ibland. Men sånt händer och som tur är inte så ofta. =) Ha de gött, Yonis 0 Citera
pajsarn Postad 19 maj 2010 Författare Postad 19 maj 2010 Pajsarn seriöst, varför hetsa upp sig? För ingenting? Jag uppskattar att jag fått svar på min fråga och att det finns folk som faktiskt tar sig tid för att svara, hjälpa och tipsa andra okunniga stackare så som mig. Stort tack och hoppas jag kan ge tillbaka nån gång. Har alltid tyckt om detta forum för det finns många schysta, hjälpsamma individer här med samma intresse som kan mycket. Men precis som dom flesta forum överallt förekommer det onödig ilska och glåpord här ibland. Men sånt händer och som tur är inte så ofta. =) Ha de gött, Yonis varför hetsa upp mig? Du har inte läst hans onödiga provocerande inlägg kanske. Men som sagt, admin kan låsa och ta bort tråden. 0 Citera
yooonis Postad 19 maj 2010 Postad 19 maj 2010 varför hetsa upp mig? Du har inte läst hans onödiga provocerande inlägg kanske. Men som sagt, admin kan låsa och ta bort tråden. Har han skickat några privata, provocerande personliga mails? För jag kan inte läsa något provocerande här på forumet. Spelar iaf ingen roll nu, ingen skada skedd här eller? Hur gammal är du? 0 Citera
pajsarn Postad 19 maj 2010 Författare Postad 19 maj 2010 Har han skickat några privata, provocerande personliga mails? För jag kan inte läsa något provocerande här på forumet. Spelar iaf ingen roll nu, ingen skada skedd här eller? Hur gammal är du? Haha, kanske beror på att han har tagit bort allt han har skrivit i tidigare inlägg. Vad har min ålder med denna tråden att göra nu då?! 0 Citera
beta75 Postad 19 maj 2010 Postad 19 maj 2010 Det är ju något som inte stämmer i ditt huvud, du kan bara inte sluta alltså! Svårt att sluta provocera? Admin kan låsa och ta bort tråden istället! Förlåt! Det ska aldrig hända igen. /KN 0 Citera
yooonis Postad 19 maj 2010 Postad 19 maj 2010 Haha, kanske beror på att han har tagit bort allt han har skrivit i tidigare inlägg. Vad har min ålder med denna tråden att göra nu då?! Eftersom du citerat honom hela tiden kan jag ju ändå läsa allt han har skrivit. Var bara nyfiken om din ålder, vill du inte säga hur gammal du är så strunt i det. Y 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.