Raw Postad 15 april 2010 Postad 15 april 2010 Tjosan Som några av er kanske vet så kommer sony att göra reboot på Spider-Man trilogin. Dom vill ha Marc Webb i regissörsstolen och det ryktas om att Zac Efron och Vanessa Hudgens kan komma att spela i den nya filmen. Men vad kommer hända? Kommer dom göra ny filmmusik för nya spider-man eller kommer Sony att använda filmmusiken som Danny Elfman skrivit? Skulle vara intressant och veta om ni hört något :) ciao 0 Citera
Headman Postad 27 april 2010 Postad 27 april 2010 Zac Effron? Jag spyr gala över namnen?.. Ska vi inte ta uttjatade Shia lebouf och Miley Cyrus istället? Fast, Shia skulle nog kunna funka helt ärligt, men asso, disney skådisar funkar inte. Hoppas det bara är rykten... 0 Citera
Creature Postad 18 juli 2010 Postad 18 juli 2010 Fuck this. Dom var ju jättebra, varför reboota dessa? 0 Citera
Hosea56 Postad 21 juli 2010 Postad 21 juli 2010 Dem har precis utnämnt Marc Webb som Sam Raimis efterträdare i regissörstolen och Andrew Garfield ska ta över rollen som Peter Parker. Marc Webb har tidigare gjort 500 days of summer, som var en riktigt bra romantiskt drama medan Andrew Garfield har briljerat dem senaste åren i filmer som Boy A, Red Riding (Brittisk mini serie som hyllats världen över) och nu senast The Imaginarium of Doctor Parnassus. Du kan även se honom i David Finchers the Social Network, som en av skapar duon bakom facebook, som har premiär nu i hösten. Ifall du inte sett någon av dem tidigare nämnda filmerna så vänta inte. För övrigt kan nämnas att IMDB har listat Anthony Yelchin som Harry Osborne. Vi får väl se ifall det stämmer. Det brukar vara sisådär med trovärdig info på kommande filmer i deras sidan. För mer info kan du kolla upp deras profiler på IMDB och kolla trailers på deras kommande och tidigare filmer på Apple trailers. 0 Citera
Headman Postad 23 juli 2010 Postad 23 juli 2010 Han var ju bra i imaginarium. Har inte sett Boy A än, men jag gillar 500 days of summer. Men det är ju en helt annan typ av film. Hursomhelst hoppas jag dom gör serien lite mörkare och kör efter serietidningarnas original story. Så jävla skumt med att Harry blir goblin efter första filmen och sandmannen och venom i samma film... Alltså det räcker med en skurk i varje film. haha "Webb" gör spiderman låter ju hilarious! :D 0 Citera
Hosea56 Postad 23 juli 2010 Postad 23 juli 2010 Han var ju bra i imaginarium. Har inte sett Boy A än, men jag gillar 500 days of summer. Men det är ju en helt annan typ av film. Hursomhelst hoppas jag dom gör serien lite mörkare och kör efter serietidningarnas original story. Så jävla skumt med att Harry blir goblin efter första filmen och sandmannen och venom i samma film... Alltså det räcker med en skurk i varje film. haha "Webb" gör spiderman låter ju hilarious! :D Det är just för att han är så duktigt på att förmedla kärlek historien, i 5000 days of summer, på ett fräscht sätt som han blev vald att regissera den nya Spiderman filmen. Kom ihåg att Peter Jackson inte hade gjort något som liknade den magnifika epos han presenterade i Sagan om Ringen trilogin. Så döm inte ut mr Webb innan filmen har släppts. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.