Joel Postad 1 mars 2005 Postad 1 mars 2005 War of the Worlds med Steven Spielberg tror jag blir den bästa filmen 2005 0 Citera
Stavrogin Postad 1 mars 2005 Postad 1 mars 2005 jag tror det blir den största (väntade) besvikelsen 2005 0 Citera
Christian van Caine Postad 1 mars 2005 Postad 1 mars 2005 Känns som både Revenge Of The Sith & Underworld 2 kommer bli höjdare! Lord Grievous ser kul ut, undras hur han kommer se ut som färdigrenderad & animerad :-) Tyckte misstaget dom gjorde i Phantom Dennis framför allt var dom dåliga rörelsemönstren på huvudsakligen robotarna. Det hade dom lyckats bättre med i Clones. 0 Citera
Pontus Postad 1 mars 2005 Postad 1 mars 2005 Hoppas Anakin blir Darth Vader tidigt i filmen, och inte i slutet 0 Citera
Christian van Caine Postad 1 mars 2005 Postad 1 mars 2005 Jo, väldigt spänd på det själv! Av featuretten jag såg på tv för ett tag sen så verkar det i vart fall som det händer ungefär på mitten sisådär! Hayden såg stolt som en gris ut när han testade sin nya fina Vader-dräkt...för första gången någonsin faktiskt symmetriskt byggd! ....nånting jag inte ens kunde se i dom ursprungliga filmerna ens nu när jag vet :-) Nån som vet när biljetterna släpps? 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.