Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Redigerat med anledning av Voodoo Film forums regler 2 §.

Synpunkter angående detta beslut, ta kontakt med administratören.

Otillåten annonsering.

Mvh Pace

Administratör, Voodoo Film forum

Skärmavbild 2010-03-18 kl. 11.34.56.png

Postad

Låter intressant tycker jag. Tycker också det verkar vara ett väldigt överpris på tillbehör till kameror rent allmänt. Hoppas på lite bilder och priser snart då. På vilket sätt kommer dina prylar vara bättre än säg Glidetrack då?

Postad
Låter intressant tycker jag. Tycker också det verkar vara ett väldigt överpris på tillbehör till kameror rent allmänt. Hoppas på lite bilder och priser snart då. På vilket sätt kommer dina prylar vara bättre än säg Glidetrack då?

Allt är bara bättre dimensionerat =)

SkullTECH´s minsta (FlySlide) har rejälare hårdvara än Glidetracks HD version samt att SkullTECH´s ProSlide har ställbart motstånd på glidskenan, allt för att du skall kunna få en mjukare glidning i bilden. Skulle fått in systemen i torsdag men det skall komma nu i början av veckan, så hoppas jag hinner uppdatera med lite bilder och filmer i veckan. Åker direkt på shoot med systemet redan på fredag en en dryg vecka framåt så jag har en stark tilltro till funktionaliteten.

Postad

Har sneglat på en Glidetrack HD rätt länge nu så detta är ju underbara nyheter. Uppdatera oss när du fått in systemet så har du nog en köpare här :)

Postad

Det finns ju en del som säljer samma saker. Det du verkligen borde göra är att hålla dig med låga priser så att vanliga dödliga användare har råd, sen konkretisera produktbeskrivningen med enkel text och många exempelfilmer. Inte vara rädd att beskriva skillnader mellan fly och pro, mer än bara 3kg. Exempel på modeller som går och inte går etc.

Du har lätt en köpare här om du bara kan vara tydlig och hålla bra pris!

Väntar med spänning!!!

Postad

Informationen kommer allt eftersom jag får in de färdiga produkterna, de skulle kommit i torsdags men nu kommer de först onsdag (tyskar är allt annat är vrålsnabba verkar det som). Därav att jag inte kan släppa mer komplett info tyvärr, vill gärna backa upp allt med personlig erfarenhet av den färdiga produkten, men presenterade lite mer specar idag samt priserna och jag ligger faktiskt så lågt man bara kan komma kan jag lova =)

Är betydligt rejälare skena än på Glidetrack, både vridstyvare och mindre flex, även själva plattan är mer rejäl samt en mer avancerade typ av glidlager för att den skall fungera i bla regn. Jag kollade en hel del på Glidetrack innan jag började prata med fabriken och tog med en kravspec av det jag ville förbättra. Allt är i princip bättre, har inte riktigt lika snygga stoppers men det kommer så fort jag hittat en leverantör som inte tar 900:- extra för en svart klump. Min utgångspunkt är att produkten skall vara något jag själv ska tycka vara värt pengarna. Målet med SkullTECH är inte massproduktion och massiv försäljning även om det skulle vara grymt. Målet är att få fram produkter jag själv kan använda och som förbättra situationen när jag jobbar med produktionerna och om sedan någon är intresserad av att köpa dem så säljer jag dem mer än gärna.

Därav att det kommer produktbilder / filmer mm mm mm så snart vi bara landar lite, går in i 2 produktioner nu så direkt efter det (efter påsk) kommer det filmer.

Är du i Tandådalen någon gång 27-31/3 är du välkommen att prova och se dem i verkligheten.

Det är ca 2 veckors leveranstid

Gäst
Detta ämne är nu stängt för inlägg.
  • Skapa nytt...