Gonz Postad 25 februari 2010 Postad 25 februari 2010 Hej jag behöver exportera från Encore dvd cs4 till mov med en undertext. Jag vill lägga upp den textade filmen på nätet. Finns det nåt sätt att göra detta på. Hjälp någon? 0 Citera
StenR Postad 25 februari 2010 Postad 25 februari 2010 Exportera till dvd-katalog och rippa den sedan med t ex Handbrake. 0 Citera
Gonz Postad 25 februari 2010 Författare Postad 25 februari 2010 Har testat det men hela undertexten kommer inte med. Vet inte varför har testat att köra ut 7 gånger med olika videoinställningar. Vet inte varför undertexten inte hänger med helt. Finns det några undertext inställningar man bör tänka på i handbrake? 0 Citera
Max_H Postad 26 februari 2010 Postad 26 februari 2010 Kolla med en annan textad DVD och se om det fungerar. Så vet du om det är trubbel med Encores folder eller inte. Annars får du vänta till CS...oops... nu sa jag nästan för mycket... //Max 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.