seabass Postad 21 februari 2010 Postad 21 februari 2010 Hej! Hur gör man på bästa sätt ett sånt där klassiskt magiskt ljussken när man öppnar en dörr? Jag tänker mig personen som öppnar dörren i profil så man ska bara se att det strålar ut från rummet när dörren öppnas. Det är åt ploj-överdrivna hållet jag tänker mig. Tack för svar! 0 Citera
kurre Postad 21 februari 2010 Postad 21 februari 2010 after effects plug-inen Trapcode shine borde nog göra susen! 0 Citera
Max_H Postad 21 februari 2010 Postad 21 februari 2010 Har du inte Shine, kan diverse olika CC-effekter som redan finns göra det. Även radial-blur kan hjälpa till. //Max 0 Citera
3d-intresse Postad 10 mars 2010 Postad 10 mars 2010 Har du Pinnacle Studio, av utgåvorna Plus eller Ultimate, är Vita Scene jättebra, det använder jag. Vita Scene är en sort effektredigering där man kan redigera ljuseffekter och glitter, reflektioner och sånt på digital hand. Funkar hur bra som helst. Gick snabbt att lära sig principen. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.