Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hej,

Jag är på jakt efter ett videoredigeringsprogram till min Mac och tänkte höra om någon vet om det finns en test-version av Final Cut (oavsett version) på internet? Har googlat, men ej hittat.

Alternativt om någon har ett annat program som lämpar sig för Mac som man kan ladda ner. Bifoga gärna länk.

Tack på förhand!

Postad
För knappt 2 tusen får du ett original, alltså en fullt registrerad kopia av grundprogrammet till Final Cut-serien. Jag vågar påstå att 97% av ditt filmklippande sker i detta och att du inte behöver ett större eller dyrare då programmet är mycket kompetent.

http://store.apple.com/se/product/MB278Z/A

Är du dessutom student eller liknande så har du rabatt på det priset också =)

Postad

Tack så mycket för tipsen! Det lutar åt att jag antagligen kommer att köpa Final Cut, men vore bra om jag kunde testa det innan.

Någon som har Final Cut och som kan rekommendera det framför exempelvis Premiere (vilket jag förstod var dyrare)? Är lite frälst i Apples produkter i övrigt och antar att Final Cut också håller hög klass?

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...