Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Tjena gott folk.

Jag håller på å jobbar i premiere pro cs3 och har nu stött på ett jäkligt jobbigt problem.

när jag ska göra en skön slowmotion grej med så kallade time remapping så följer inte ljudet med. jag får i stället göra ljudet i ett separat klipp och sänka det till den lägsta nivån direkt.

detta blir då ett problem för ljudet går i konstant slowmotion och mitt klipp sänks och höjs gradvis.

Jag har inte tillgång till aftereffects så jag kan inte göra detta med så kallade ramped slowmotion utan vill helst lösa detta i premiere direkt utan att behöva göra sjukt många klipp.

några tips??

Postad

Though luck... Går inte utan After Effects (eller att göra ljudet nån annanstans). Hittar du nån som kan hjälpa bör du teoretiskt kunna skicka ljudet och din Premiere Pro projektfil och be honom "klistra in" Time Remappingen och skicka tillbaka ljudet. Måste dock vara After Effects CS4 om jag minns rätt för AFX CS3 "förstår inte" PPro's Time Remap.

//Max

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...