Gå till innehåll

Canon Legria HV40!


Strawhat

Recommended Posts

Tja! Jag ville bara tipsa er om detta underliga priset på Canon Hv40, norsk japanphoto.no.

 

http://www.japanphoto.no/product/videokamera/canon/canon-legria-hv40-hd-video/

 

Jag hörde att det ibland kan hända att det inte går igenom om man har utländskt kort. Men jag bor i norge och betalade med mitt svenska, fanns inga pengar kvar på mitt norska! Så det kan ju hända att det inte går igenom för er, men det gick igenom för mig. Om det var för att jag hade norsk adress vet jag inte, men ni kan ju pröva om ni vill!:)

 

Det blir allefall 6450 med porto i svenska kronor. Vilket jag jag tycker är mycket billigt:)

 

Ha det gött!

Länk till kommentar
Share on other sites

Fan va nice:t! jag köpte min för 9000 spänn, om jag ändå hade sett detta först. även fast det inte verkar vattentätt så skulle det vart nice:t att få den för ett par tusen lappar billigare. men det känns som det är något de kommer rätta till eller något sådant, så man måste nog slå till snabbt!

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...