CarlOscarAlsen Postad 10 januari 2010 Postad 10 januari 2010 VAKNA DRÖMMAR (2008): Längd 3 min Skriven och regisserad av Carl Oscar Alsén. Foto av Amin Shahsavar. Uppföljaren till Frusna drömmar (2005). Inspelad under 2006-2008. ETT SISTA HOPP (2009): Längd 5 min Skriven och regisserad av Carl Oscar Alsén. Foto av K-G Stenborg. Gjort särskild som mitt sista bidrag till Östergötlands Novemberuttagning. 0 Citera
jnse Postad 10 januari 2010 Postad 10 januari 2010 Är ljudet osynkat i ETT SISTA HOPP? Iaf efter 2 minuter så tycker jag att ljudet inte är synkat. (Har som vana att alltid "läsa läppar" eftersom jag hör lite dåligt) Eller är det Youtube som strular till det? 0 Citera
bassbucket Postad 10 januari 2010 Postad 10 januari 2010 bra klippt och bra ljud i sista hoppet. rätt svag story och relativt förutsägbart mot slutet. okej skådespeleri. som ovanstående säger så verkar inte ljudet synka efter ett tag, men det kan ju bero på youtube. helt okej kortfilm tycker jag ändå. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.