J.Anderberg Postad 30 december 2009 Postad 30 december 2009 Så förbannat otacksamt. Youtube ägarna känar miljoner på deras jävla portal, men kan fan inte bjuda på en ordentlig userservice. Min visningsräknare på en av mina filmer har fryst, och jag behöver hjälp med att få igång den igen. Youtube hänvisar mig att leta igenom deras jävla hjälpcenter, och jag letar omkring där i några timmar, men inget hittar. SÅ jag vill kontakta dessa ljushuvuden bakom sidan via mail eller liknande, och den enda information jag hittar om detta är att man ska fylla i något idiotiskt formulär. Men vad i helvete? Ingen jävla länk någonstans. Över hela jävla hjälp sidan har de länkat till diverse länkar via blåa ord som "juridikfrågor", "youtube handbok" etc, men inte till "hjälpformuläret". Och inte en mail adress så långt ögat når. Så, det jag tänkte kolla här var ifall någon har varit igenom samma procedur, och vet hur man skickar ett jävla "FIX IT" mail till de youtubeanställda idiotnördarna? Tack, gott nytt år. 0 Citera
beta75 Postad 30 december 2009 Postad 30 december 2009 Posta i deras forum på http://www.google.com/support/forum/p/youtube?hl=en under t.ex. Bug Reports & Technical Issues /KN 0 Citera
Hummel Postad 30 december 2009 Postad 30 december 2009 Så förbannat otacksamt. Youtube ägarna känar miljoner på deras jävla portal, men kan fan inte bjuda på en ordentlig userservice. Min visningsräknare på en av mina filmer har fryst, och jag behöver hjälp med att få igång den igen. Youtube hänvisar mig att leta igenom deras jävla hjälpcenter, och jag letar omkring där i några timmar, men inget hittar. SÅ jag vill kontakta dessa ljushuvuden bakom sidan via mail eller liknande, och den enda information jag hittar om detta är att man ska fylla i något idiotiskt formulär. Men vad i helvete? Ingen jävla länk någonstans. Över hela jävla hjälp sidan har de länkat till diverse länkar via blåa ord som "juridikfrågor", "youtube handbok" etc, men inte till "hjälpformuläret". Och inte en mail adress så långt ögat når. Så, det jag tänkte kolla här var ifall någon har varit igenom samma procedur, och vet hur man skickar ett jävla "FIX IT" mail till de youtubeanställda idiotnördarna? Tack, gott nytt år. En av rättigheterna vi har här är att man får tycka vad man vill. :-) Men det är väl en gratistjänst som du använder frivilligt. Om du är så väldigt missnöjd som det verkar med youtube ska du nog se över och kanske byta till någon konkurrent i stället. 0 Citera
J.Anderberg Postad 30 december 2009 Författare Postad 30 december 2009 Posta i deras forum på http://www.google.com/support/forum/p/youtube?hl=en under t.ex. Bug Reports & Technical Issues /KN Redan tittat där och folk har haft samma problem, men ingen har fått ett vettigt svar. Men nu har jag äntligen hittat en mail man kan skicka klagomål till! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.