simonsko Postad 29 december 2009 Postad 29 december 2009 Såhär ska det väl inte se ut? :S (Det är i titelmallväljaren ni ska titta) 0 Citera
simonsko Postad 29 december 2009 Författare Postad 29 december 2009 Jag förstår inte vad som är fel? Då ska jag förklara för dig. Om du tittar i fönstret där man väljer titelmallen så ser du att mallen ligger snett, att det är en genomskinlig rand till höger om den, vilket det inte ska vara. Hur åtgärdar jag detta? Jag har försökt med att starta om programmet samt att öppna nytt projekt men inget av det jag provat funkar. Om jag drar ut bakgrundsbilden så att den passar med bilden så placeras texten fel och den går inte att flyttas så att den ligger där den ska ligga. 0 Citera
jepser Postad 29 december 2009 Postad 29 december 2009 Aha, jag förstår. Inget jag vet hur du fixar, om inte någon annan här kan så skulle du kunna testa att installera om programmet. 0 Citera
Max_H Postad 30 december 2009 Postad 30 december 2009 Blir alla titlar så eller bara den? //Max 0 Citera
simonsko Postad 30 december 2009 Författare Postad 30 december 2009 Blir alla titlar så eller bara den? //Max Såvitt jag har sett så är det bara på Comicbook Hero-kategorin. Jag provade igen ikväll med samma resultat så det blir väl till att installera om programmet nån dag. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.