simergy Postad 18 november 2009 Postad 18 november 2009 Filmen är en dokumentär/reality film. Den följer ett gäng profisionella unga Fotbollsfreestylare, som åker jorden runt för att uppträda med sina fotbollstricks. Filmen är mycket filmad med en 35 mm adapter och vore nice att få lite feedback kring filmen av er! Den går att se på fyra delar på Youtube. Speltid: 30min TRAILER: &fs=1">&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" width="560" height="349" allowfullscreen="true"> DEL 1: &fs=1">&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" width="560" height="349" allowfullscreen="true"> DEL 2: &fs=1">&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" width="560" height="349" allowfullscreen="true"> DEL 3: &fs=1">&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" width="560" height="349" allowfullscreen="true"> DEL 4: &fs=1">&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" width="560" height="349" allowfullscreen="true"> 0 Citera
bassbucket Postad 19 november 2009 Postad 19 november 2009 Inledningen är snygg sen tycker jag det avtar lite. Kanske lite för lång film. Jag orkade inte kolla hela, det blir lite mycket statiska klipp, men visst det varvas med nån typ av jackass känsla. Filmen fungerar med rätt målgrupp. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.