Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Filmen är en dokumentär/reality film. Den följer ett gäng profisionella unga Fotbollsfreestylare, som åker jorden runt för att uppträda med sina fotbollstricks.

Filmen är mycket filmad med en 35 mm adapter och vore nice att få lite feedback kring filmen av er! Den går att se på fyra delar på Youtube.

Speltid: 30min

TRAILER:

&fs=1">&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" width="560" height="349" allowfullscreen="true">

DEL 1:

&fs=1">&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" width="560" height="349" allowfullscreen="true">

DEL 2:

DEL 3:

DEL 4:

Postad

Inledningen är snygg sen tycker jag det avtar lite. Kanske lite för lång film. Jag orkade inte kolla hela, det blir lite mycket statiska klipp, men visst det varvas med nån typ av jackass känsla. Filmen fungerar med rätt målgrupp.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...