Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Hej,

ny på forumet o tänkte bara visa ett par småfilmer jag håller på med.

Ganska nyligen skaffat mig en HV30 o provade filma lite i helgen o testade 2d tracka och göra lite effekter i after effects

http://www.youtube.com/watch?v=Epz1_s1AkuM

Ännu en Andrew Kramer rip-off. Kan inte folk sluta ta credits för tutorials? Det är inget speciellt om du inte gjort det själv utan någon som guidar dig igenom varje steg.

Postad

suck..

mig veterligen har jag inte skrivit att jag kommit på effekten..? Om man ska förstå dig rätt så om någon annan har gjort en effekt tidigare och sen visat hur han gjort den så kan

-ingen- annan göra den igen?

Postad
suck..

mig veterligen har jag inte skrivit att jag kommit på effekten..? Om man ska förstå dig rätt så om någon annan har gjort en effekt tidigare och sen visat hur han gjort den så kan

-ingen- annan göra den igen?

Nej, men du kommer hit och visar upp något du gjort efter tutorial, utan att uppge detta. Att du skulle gjort effekten helt själv utan någon vetskap what-so-ever om Andrew Kramer's tutorial skulle ju vara löjligt att påstå, då det är så rent kopierat. Vi har filmer här som använder samma effekt, fast där personerna gjort det till sitt eget - När du har något eget att visa upp, då tittar vi gärna :D 3d-filmen var ju te.x. inte dålig alls, gav mig en early Pixar feeling.

Postad

videocopilot grejerna är jäkligt tråkiga om man inte applicerar tekniken på nya saker.

Ang. 3D filmen så tyckte jag den var snygg! Själva intro-delen eller vad man ska kalla den borde kanske ha lite mer fart. Men det känns ju som det kan bli något coolt utav det! Jag ville spontant se mer av vad office-killen kan komma att hitta på, så väntar med spänning :)

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...