camarade Postad 26 oktober 2009 Postad 26 oktober 2009 Premiere CS4 vill inte spela upp längre. Play+Stop toggle, aka SPACEBAR, preview. Händer ingenting alls. Play-ikonen växlar över till Stop-triangel i 1 sek, men ingen video spelas. Allting funkade utmärkt i förrgår. Antagligen samma problem som vedebörande: http://forums.creativecow.net/thread/3/894830#894848 Specs (totalt orelevant, för det har ju fungerat senaste året...) material .m2t HDV intel quad 2,4 ghz 4 gb ddr2 (8 gb imorgon, inte för att det är relaterat till problemet) 7200 rpm 32mb cache geforce 9800gx2 Inga ändringar vad jag vet som kan ha blivit problem. Snarare i sådana fall intressant att veta samtliga kriterier som kan ORSAKA ovanstående. Har testat stänga av antialiasing osv. på grafikkortet men tycks inte hjälpa. Det ska dock noteras att Premiere skapar en krashrapport efter det att jag stänger programmet. "Premiere måste avlutas" bla bla, fast det är efter att jag stängt av det manuellt. 0 Citera
Max_H Postad 26 oktober 2009 Postad 26 oktober 2009 Starta ett helt nytt proj. Importera ett klipp. Funkar det? //Max 0 Citera
camarade Postad 27 oktober 2009 Författare Postad 27 oktober 2009 Japp. Är det något sorts fel med cashning av filer då? Som är relaterat till problem-projektet. 0 Citera
Max_H Postad 27 oktober 2009 Postad 27 oktober 2009 Töm media cache databasen (preferences) och testa igen. Ev kan du behöva rensa alla "extra" filer som PPro skapar (CFA/XMP) och starta projektet igen. //Max 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.