goodtimes Posted November 22, 2004 Posted November 22, 2004 Kollade på Enimies at the gates igår på fyran. Har dock sett den förrut och gillar den men Guuuud så mycket reklam det är på fyran!! Hur som helst, ända sedan jag såg filmen första gången har jag funderat på att det känns så konstigt i filmen... Nu när vi snackade om den på fikat slog det mig, är det inte för dom åker åt fel håll i filmen? I filmen åker ryssarna från vänster till höger över floden till Stalingrad. Men Tyskarna kom ju från samma håll, alltså från väster. Jag undrar, hur kan tyskarna stå och vänta på ryssarna på den östra stranden? Borde inte ryssen kommit landvägen i så fall, från andra hållet? 0 Quote
Ayame Posted November 22, 2004 Posted November 22, 2004 jo, men jag vet inte säkert, var inte där :P Enemy at the gates btw. 0 Quote
orange Posted November 22, 2004 Posted November 22, 2004 Det beror ju på hur du har kameran eller hur? Filmar du Sverige från söder är öster höger och väster vänster, men filmar du från norr är ju öster vänster och väster höger, eller hur? Så jag tror inte det var något fel, men man vet ju aldrig... :) 0 Quote
Recommended Posts