peterfilm.se Postad 18 oktober 2009 Postad 18 oktober 2009 Tjena Här är trailern på en ny surf film som jag och en tysk producent precis släppt. Skulle vara kul med lite konstruktiv kritik. http://www.fourdimensionsmovie.com MVH Peter 0 Citera
Max_H Postad 19 oktober 2009 Postad 19 oktober 2009 Tja... som vanligt toksnyggt... Jag tyckte inte typsnittet var så bra - radanmärkning i sammanhanget ;) //Max 0 Citera
peterfilm.se Postad 20 oktober 2009 Författare Postad 20 oktober 2009 Tjena Max, Cool, thanks. Du får gärna tipsa dina kunder att jag vill ha jobb i Sverige. ;) Peter 0 Citera
RedFilm Postad 20 oktober 2009 Postad 20 oktober 2009 Bra jobbat. Hur gjorde du första flygåkningen förbi hoppet. Det ser helt sjukt ut. Gillar även matrix grejen vid 1:15. Har du klippt ut honom från bakgrunden och låtit bakgrunden fortsätta själv under en sekund? Snyggt :) 0 Citera
peterfilm.se Postad 20 oktober 2009 Författare Postad 20 oktober 2009 Tjena Redfilm, var precis inne och kollade era/dina grejjer. Otroligt kameraarbetet och allt i produktionerna faktiskt. Bra smak och framförallt otroliga bilder. RED? maskning is the shit, och det jag sysslar med ... ;) Lägg gärna till mig i dina kontakter och hör av dig om vad som helst. ni känns riktigt proffsiga Peter Svensson skype: peterfilm.se 0733795090 peter@peterfilm.se 0 Citera
Max_H Postad 20 oktober 2009 Postad 20 oktober 2009 Tjena Max, Cool, thanks. Du får gärna tipsa dina kunder att jag vill ha jobb i Sverige. ;) Peter Joo..... det verkar formidabelt trista locations du åker till... så jag förstår att du vill hem till vintermörkret. ;) //Max 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.