Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Det där är troligen textanimering i After effects. Ska du ha redigeringsprogram så kolla Sony Vegas, Adobe Premiere och för de stora grabbarna; Avid.

Edit: AE går utmärkt att använda för intro osv.

Postad
Det där är troligen textanimering i After effects. Ska du ha redigeringsprogram så kolla Sony Vegas, Adobe Premiere och för de stora grabbarna; Avid.

Edit: AE går utmärkt att använda för intro osv.

Tack så mycket. Men detta var gjort i Final Cut Express. Mitt första material därifrån. Håller på att fixa Premiere Pro och AE just nu! Vad är så speciellt med Vegas?

Postad
Tack så mycket. Men detta var gjort i Final Cut Express. Mitt första material därifrån. Håller på att fixa Premiere Pro och AE just nu! Vad är så speciellt med Vegas?

Det är billigt och bra att klippa i som svar på din fråga.

Jag tyckte det var helt okej! Men lejon"vrålet" på slutet tycker jag var onödigt. Det är redan använt och det lät mera som en läskrap.

Postad

Egentligen är det ingen större skillnad på redigeringsprogram om m an bortser från moviemaker osv och sån där pinnacle skit. Men de jag nämnde fungerar någorlunda på samma sätt. Vegas tycker jag personligen är överlägset i ljudredigering. Det kanske inte så konstigt med tanke på bakgrunden av Vegas. Det finns förstås nackdelar också. Men jag arbetar för det mesta i Vegas för jag finner det lättarbetat.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...