berra_berra Postad 11 september 2009 Postad 11 september 2009 DJ-effekt eller vad man ska säga? Svårt att förklara hur jag menar, men vill att personen i filmen ska åka fram och tillbaka över en ramp i filmen, loopa filmen funkar inte... Skulle vilja ha det mer så här: A --------------- B men jag vill att precis innan B åker personen baklänges till A sen framåt till B. Hur gör jag det? 0 Citera
Konk Postad 11 september 2009 Postad 11 september 2009 Svårt att säga exakt hur du ska göra när jag inte vet vad du sitter i för program. Men det är ju helt enkelt så att du tar klippet A-B och kör det först framlänges, sen baklänges, sen framlänges igen osv osv osv tills du är nöjd med längden. 0 Citera
berra_berra Postad 11 september 2009 Författare Postad 11 september 2009 Svårt att säga exakt hur du ska göra när jag inte vet vad du sitter i för program. Men det är ju helt enkelt så att du tar klippet A-B och kör det först framlänges, sen baklänges, sen framlänges igen osv osv osv tills du är nöjd med längden. Premiere Pro CS4 Hur gör jag för att spela klippet baklänges? 0 Citera
Medokin Postad 11 september 2009 Postad 11 september 2009 Svårt att förklara hur jag menar, men vill att personen i filmen ska åka fram och tillbaka över en ramp i filmen, loopa filmen funkar inte... Skulle vilja ha det mer så här: A --------------- B men jag vill att precis innan B åker personen baklänges till A sen framåt till B. Hur gör jag det? Kopiera scenen och sätt den på reverse (baklänges)? Sen lägger du dem efter varandra. Är det det du menar? 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.