Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

DJ-effekt eller vad man ska säga?

Svårt att förklara hur jag menar, men vill att personen i filmen ska åka fram och tillbaka över en ramp i filmen, loopa filmen funkar inte...

Skulle vilja ha det mer så här:

A --------------- B

men jag vill att precis innan B åker personen baklänges till A sen framåt till B.

Hur gör jag det?

Postad

Svårt att säga exakt hur du ska göra när jag inte vet vad du sitter i för program. Men det är ju helt enkelt så att du tar klippet A-B och kör det först framlänges, sen baklänges, sen framlänges igen osv osv osv tills du är nöjd med längden.

Postad
Svårt att säga exakt hur du ska göra när jag inte vet vad du sitter i för program. Men det är ju helt enkelt så att du tar klippet A-B och kör det först framlänges, sen baklänges, sen framlänges igen osv osv osv tills du är nöjd med längden.

Premiere Pro CS4

Hur gör jag för att spela klippet baklänges?

Postad
Svårt att förklara hur jag menar, men vill att personen i filmen ska åka fram och tillbaka över en ramp i filmen, loopa filmen funkar inte...

Skulle vilja ha det mer så här:

A --------------- B

men jag vill att precis innan B åker personen baklänges till A sen framåt till B.

Hur gör jag det?

Kopiera scenen och sätt den på reverse (baklänges)?

Sen lägger du dem efter varandra.

Är det det du menar?

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...