niclastörnblom Postad 9 september 2009 Postad 9 september 2009 Ska skicka en exponerad rulle till andec. Vilket fraktsätt valde ni? vanligt paket? Flygpost? Finns det ingen risk att filmen kan bli röntgad om man väljer flygpost eller liknande... 0 Citera
Team_fagott Postad 10 september 2009 Postad 10 september 2009 Röntgad till tyskland? nee.. Dessutom tror jag inte att dagens röntgenapparater påverkar filmen.. I övrigt vill jag änn en gån påpeka att andec är ett väldigt proffsigt och servicemindet företag. 0 Citera
niclastörnblom Postad 10 september 2009 Författare Postad 10 september 2009 skickade som vanligt brev. hoppas på det bästa. skrev iallfall "Don not x-ray Motion picture film" :D 0 Citera
Laranja Postad 11 september 2009 Postad 11 september 2009 hehe läste på cinematography.com att vädjan om att INTE röntga inte är så smart, eftersom det kan väcka misstänksamheter. men det borde ju vara lugnt i europa. annars är det med paranoia-USA 0 Citera
niclastörnblom Postad 11 september 2009 Författare Postad 11 september 2009 hehe läste på cinematography.com att vädjan om att INTE röntga inte är så smart, eftersom det kan väcka misstänksamheter. men det borde ju vara lugnt i europa. annars är det med paranoia-USA faktum är att jag tänkte precis på den tanken. men då får dom väl riva upp skiten och se att det är film, fast då är det för sent :P 0 Citera
niclastörnblom Postad 13 september 2009 Författare Postad 13 september 2009 Eller... sånt här är det stil på! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.