Jeremuu Postad 2 september 2009 Postad 2 september 2009 En skräck/komedi som handlar om John. Den utvalda att bli nästa av BOB's halvgudar. (Lång och komplicerad story även om den låter lite barnslig) Filmad regisserad av mig (är med själv lite snabbt också i filmen) Vet inte vad det heter men hjälp regissör eller nått var min kompis sebastian Trailern är 1:58 min lång Info: Fick lite problem med min dator det e därför introt känns lite konstigt. http://i106.photobucket.com/albums/m253/megaflus/mindrewallpaper.jpg 0 Citera
DavidUllgren Postad 2 september 2009 Postad 2 september 2009 Okej, jag fattade ingenting. Handlingen kom inte fram alls. Sen såg mycket av det man fick se väldigt inövat ut så att säga. Till exempel slagsmålsscenerna emot slutet. Tror inte att jag skulle orka se mer än just trailen, föll mig inte direkt i smaken. 0 Citera
Quantum Postad 2 september 2009 Postad 2 september 2009 Kändes som att 90% av hela trailern bestod av att rabbla upp namn. Trailern finns för att få en uppfattning av vad filmen handlar om och kanske ett litet smakprov av vad filmen har att erbjuda. Pröva ha med bara max 3 namn och på ett enkelt sätt ge publiken en överblick :) 0 Citera
Jeremuu Postad 2 september 2009 Författare Postad 2 september 2009 Tack för kritiken. håller med på alla punkter o ska se vad jag kan göra bättre till nästa gång. E här för att lära mig så all kritik e välkommen :) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.