street Posted November 12, 2004 Posted November 12, 2004 HEJ Gjorde ett litet intro som jag tänke lägga före filmer gjorda i ur forms namn, dock i en kortare version. mycket nöje! (quicktime, sorenson 3, ca 7 mb) http://www.stekt.se/oskar/urform.mov 0 Quote
ungfilm Posted November 12, 2004 Posted November 12, 2004 Ser jävligt najs ut. Jag diggar det. Funkar kanonbra med musiken och animeringen känns väldigt välgjord. Det enda jag har som "crit" är de korniga lila i toppen i början ser fult ut. (Chroma?) 0 Quote
street Posted November 13, 2004 Author Posted November 13, 2004 tack tack. jo jag vet det är till viss del meningen att det ska se väldigt skitigt ut o överexponerade färger. Men det blir lite pixlit o konstigt men jag tror det beror mycket på komprimeringen nu det ser mycket bättre ut i premiere 0 Quote
_nemo_ Posted December 12, 2004 Posted December 12, 2004 Ser skitsnyggt ut, speciellt med blomman och grenarna i slutet, håller dock med om att det inte ser bra ut med de överexponerade färgerna. Också bra att du ska ha den i kortare version, vilken del av den kommer du använda?? 0 Quote
Recommended Posts