GortzTV Postad 19 juli 2009 Postad 19 juli 2009 en kort "jaktsekvens" http://www.youtube.com/watch?v=h8xNeegmggw 0 Citera
daarco Postad 19 juli 2009 Postad 19 juli 2009 he he Precis vad jag också borde hålla på med....träna på After Effects : ) Snygg effekt. 0 Citera
Film smurfen Postad 20 juli 2009 Postad 20 juli 2009 Coolt, bara att ifall det hade hänt på riktigt så tror jag fåglarna hade dunstat ganska direkt såfort den ena blev skjuten. Men det var ändå ganska fräckt :) 0 Citera
GortzTV Postad 21 juli 2009 Författare Postad 21 juli 2009 Coolt, bara att ifall det hade hänt på riktigt så tror jag fåglarna hade dunstat ganska direkt såfort den ena blev skjuten. Men det var ändå ganska fräckt :) hehe ja antagligen 0 Citera
Raw Postad 21 juli 2009 Postad 21 juli 2009 det du skulle gjort skulle vara att du sköt med en knallpulver-pistol istället när du filma så alla flög där ifrån. Sen i datorn så lägger du till visslingarna och gevärsladdningen (som jag redan antar du gjort) och nyss skottljud å sen animera effekten;) Då flyger fåglarna iväg illa kvickt efter att den första blir skjuten :D [OBS! om du vill få det perfekt, köp en älgstutsare och skjut. Då blir det som i filmen XD För om du skjuter med shotgun (hagel) från det där avståndet så ramlar nog fågeln bara ner ;) ] /Patrik 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.