Reazor Postad 7 juli 2009 Postad 7 juli 2009 Hej. Är det någon som känner till filmen Drawing Restraint 9, en konstnärlig experimentell film av Matthew Barney och vet ifall man kan få tag på den på något sätt? den har väl aldrig släppts mer än på bio eller hur? Jag vill verkligen se den då jag både är ett stort fan av Björk som är huvudskådespelare i filmen och Matthew Barney som har skapat Drawing restraint och är även han huvudrollsinnehavare i filmen. -r 0 Citera
hampusforev Postad 7 juli 2009 Postad 7 juli 2009 Jo nog vet jag det, men jag vet inte om jag får prata om det :$ Den är inte särskilt bra imo, väldigt pretentiös 0 Citera
Reazor Postad 7 juli 2009 Författare Postad 7 juli 2009 tror jag vet vad du menar med det där.. antar det iaf.. finns det inget annat sätt än just det? fast dne skulle vara dålig vill jag verkligen(!) se den. 0 Citera
Mega99 Postad 9 juli 2009 Postad 9 juli 2009 Jag har inte heller sett den men vill också gärna få tag på den. Bra eller ej, Björk är iallafall underbar. 0 Citera
Reazor Postad 9 juli 2009 Författare Postad 9 juli 2009 Jag har inte heller sett den men vill också gärna få tag på den. Bra eller ej, Björk är iallafall underbar. håller med! Kul med folk som gillar björk! 0 Citera
Mega99 Postad 9 juli 2009 Postad 9 juli 2009 Såg precis filmen. Intressant, med mycket ögongodis (Väldigt många snygga scener) - Men i övrigt är den Tråkig. Inte tråkig som i "lite händer" utan tråkig som i "Det finns för mycket onödigt". Tycker den mycket väl skulle kunnat gå på en timme eller 45 minuter. Det visuella är för utdraget - Det är liksom "Här har vi det här..... och här är lite mer av det.... och lite till..... och nu händer något nytt.... och lite mer av det nya... och lite till...". Värd att se dock, speciellt om man är ett fan av Björk. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.