Raibzer Postad 4 juli 2009 Postad 4 juli 2009 Fick lust att göra en liten reklamfilm och här är resultatet. Öppen för feedback. Vimeo: http://www.vimeo.com/5452395 YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ZXZpj2E21LM Längd: 1:57 min 0 Citera
Robins Production Postad 4 juli 2009 Postad 4 juli 2009 hehe ja kul grej egen reklam. Väll inget man lär se på tv snart, men jag vart lite törstig av den faktiskt ;) 0 Citera
Istudios Filmproduktion Postad 5 juli 2009 Postad 5 juli 2009 Varifrån och hur har du exporterat den ? Ser att den är väldigt interlacad och det är ju trist :/ 0 Citera
Raibzer Postad 5 juli 2009 Författare Postad 5 juli 2009 hehe ja kul grej egen reklam. Väll inget man lär se på tv snart, men jag vart lite törstig av den faktiskt ;) Hehe nej tror inte det jag heller. Vad bra att någon blev törstig iaf =) Varifrån och hur har du exporterat den ? Ser att den är väldigt interlacad och det är ju trist :/ Jag har bara överfört filmen från kameran (canon legria fs200 med minneskort) till datorn med medföljande program, och efter det ser den ut så där tyvär. Vet du om det är kameran som helt enkelt är sån eller skulle det kunna gå att göra bättre? 0 Citera
Istudios Filmproduktion Postad 6 juli 2009 Postad 6 juli 2009 Hehe nej tror inte det jag heller. Vad bra att någon blev törstig iaf =) Jag har bara överfört filmen från kameran (canon legria fs200 med minneskort) till datorn med medföljande program, och efter det ser den ut så där tyvär. Vet du om det är kameran som helt enkelt är sån eller skulle det kunna gå att göra bättre? Det är både och där, din kamera filmar inte progressit. Men det går däremot att lösa när du exporterar materialet. Du väljer antingen "deinterlace footage" i dina inställningar eller så får du ändra fältdominans till upper/odd. Det borde lösa det :) 0 Citera
Raw Postad 9 juli 2009 Postad 9 juli 2009 allt såg väldigt amatörigt ut tills du började hälla upp coca-colan. Då vart det bra!;) 0 Citera
Film smurfen Postad 18 juli 2009 Postad 18 juli 2009 Ärligt talat blev jag inte så sugen på Coce av reklamen. Den var lite för lång och invecklad, kändes som han höll på att dö och var tvungen att ha nåt att dricka. Kändes alltså som en vanlig kortfilm. Början kändes riktigt bra, tills den typiska dörr-vinkeln dök upp. Bara att fortsätta :) 0 Citera
Erika1 Postad 12 augusti 2009 Postad 12 augusti 2009 Hej. Jag tyckte att den var bra. Bra upplagd med att du lägger på musik och specialeffekter vid coca colan. Häftiga effekter. Bra också att reklamen syntes tydligt för coca cola. Jag blev väldigt törstig jag också..=). Välgjord. Lycka till med fler filmer. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.