Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Gooooooooogle :)

Klicka Här -> http://www.x.se/6p6v

Om du tycker det är för svårt med Google (fast med hjälp av länken :D ) Se nedan.

Name: Ronnyskompis

Pass: Ronny123

/diilman

Nog för att jag är ett stort fan av sarkasm men i detta fallet var det inte särskilt uppskattat då jag vill ha en ren svensk invite där man inte behöver bråka med postnummer etc som jag gjorde när jag fixade min.

Jag är god vän med google men alla svar finns inte där. Dessutom är det faktiskt en smula mer skoj att få hjälp av en kamrat i ett forum. Du verkar inte tycka det så varför är du här?

Postad
Nog för att jag är ett stort fan av sarkasm men i detta fallet var det inte särskilt uppskattat då jag vill ha en ren svensk invite där man inte behöver bråka med postnummer etc som jag gjorde när jag fixade min.

Jag är god vän med google men alla svar finns inte där. Dessutom är det faktiskt en smula mer skoj att få hjälp av en kamrat i ett forum. Du verkar inte tycka det så varför är du här?

..Istället för ett "tack" -_-

Postad
..Istället för ett "tack" -_-

Tack för vad? Menar du kontouppgifterna du gav mig så fungerar de ej, utöver det finns inget att tacka för såvida du inte vill att jag ska tacka för din sarkasm.

• 3 veckor senare...
Postad

Jag fick 25 invites när jag registrerade mig som "Fransk". Hur jag gjorde detta får du googla.

Tyvärr har jag bara 2kvar och de måste jag ha till personligt bruk, annars skulle du gärna fått en

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...