Joey Postad 20 juni 2009 Postad 20 juni 2009 Hej jag undrar om man kan sätta en röde videomic på en "boom pole" ? 0 Citera
Joey Postad 27 juni 2009 Författare Postad 27 juni 2009 Man kan, men det är bökigt. Hur gör man? Det är nämligen så att jag inte har någon så att säga "hatt" på kameran som miken kan fästas på så jag tänkte om det går att lösa på andra sätt? 0 Citera
Stefan_holst Postad 27 juni 2009 Postad 27 juni 2009 Hi hi. Ja, jag skulle nog akta mig för det. Alldeles för komplicerat. Skruva fast bommen i ett av hålen under mikrofonen som passar. 0 Citera
Christian van Caine Postad 27 juni 2009 Postad 27 juni 2009 Att få fast den på boomen är inga problem, att försöka rikta den när det inte finns några riktbara leder är mindre kul. 0 Citera
Stefan_holst Postad 27 juni 2009 Postad 27 juni 2009 Att få fast den på boomen är inga problem, att försöka rikta den när det inte finns några riktbara leder är mindre kul. Du har rätt Christian men det går enkelt att lösa om man har det behovet och lite vilja. Sätt en sådan här, se bilden, emellan. Kostar 200kr. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.