Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Tjenna snubbar och töser!

Här är den fristående uppföljaren till filmen "TornTerror", som finns länkad här på voodoofilm.

Handling:

"Sebastian Jensen har sedan ett år tillbaka mist sina två enda och bästa vänner

och gått in i en djup depession där han ägnar sig åt ornitologi. När han en kväll

är på väg hem efter några timmar i fågeltornet blir han vittne till något som han

aldrig borde sett, och hans liv blir allt annat än lättare..."

Genre:

Thriller/komedi/action med en ljuv touch av skräck

Längd:

Ca 18 st 60-sekunder långa minuter. Arton minuter med andra ord!

Filmen:

http://kamentertainment.webs.com/husterror.htm

Mycket nöje! =)

/Kam Entertainment

Postad
För mycket stillastående kamera är väl allt jag har att påpeka för tillfället (Han bara skimma igenom videon).

Det håller jag med om till viss del, även om vi har fått mycket beröm för fotot.

Kolla gärna hela sen. :)

• 2 veckor senare...
Postad

Tycker att fotot är helt fantastiskt! Men vissa skådespelares insatser kan ju diskuteras :P Särskillt han med glasögonen, vilket skämt! Men det kan ju inte ni som gjort filmen rå för. förresten, är det inte samma skådespelare som i torn terror?

Jag hittar inte mycket som man kan klaga över här faktiskt, ser fram emot kommande filmer och hoppas dom också länkas här!

• 10 månader senare...
Postad

Helt okej, och ganska lustig vid sina tillfällen.

Kan dock hålla med om att ni kunde ha bytt kameravinklar och möjligen klippt upp lite mer på vissa ställen. Förövrigt är det en skojig film. Kan också tycka att den faller lite på skådespeleriet. Dialogen samt manuset för denna känns lite stel och onaturlig. En lösning är kanske att testa dialogen mer innan ni filmar och försöka tänka på om det låter naturligt och vardagligt eller inte.

... Fast, om jag nu inte bara ska ge konstruktiv (och hård men hjärtlig) kritik så kort och gott, kul och trevlig liten film det här. =)

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...