Coca Cola och Film Postad 8 juni 2009 Postad 8 juni 2009 Tjenna snubbar och töser! Här är den fristående uppföljaren till filmen "TornTerror", som finns länkad här på voodoofilm. Handling: "Sebastian Jensen har sedan ett år tillbaka mist sina två enda och bästa vänner och gått in i en djup depession där han ägnar sig åt ornitologi. När han en kväll är på väg hem efter några timmar i fågeltornet blir han vittne till något som han aldrig borde sett, och hans liv blir allt annat än lättare..." Genre: Thriller/komedi/action med en ljuv touch av skräck Längd: Ca 18 st 60-sekunder långa minuter. Arton minuter med andra ord! Filmen: http://kamentertainment.webs.com/husterror.htm Mycket nöje! =) /Kam Entertainment 0 Citera
Mega99 Postad 9 juni 2009 Postad 9 juni 2009 För mycket stillastående kamera är väl allt jag har att påpeka för tillfället (Han bara skimma igenom videon). 0 Citera
Coca Cola och Film Postad 9 juni 2009 Författare Postad 9 juni 2009 För mycket stillastående kamera är väl allt jag har att påpeka för tillfället (Han bara skimma igenom videon). Det håller jag med om till viss del, även om vi har fått mycket beröm för fotot. Kolla gärna hela sen. :) 0 Citera
Ondskans skugga Postad 20 juni 2009 Postad 20 juni 2009 Tycker att fotot är helt fantastiskt! Men vissa skådespelares insatser kan ju diskuteras :P Särskillt han med glasögonen, vilket skämt! Men det kan ju inte ni som gjort filmen rå för. förresten, är det inte samma skådespelare som i torn terror? Jag hittar inte mycket som man kan klaga över här faktiskt, ser fram emot kommande filmer och hoppas dom också länkas här! 0 Citera
Coca Cola och Film Postad 6 maj 2010 Författare Postad 6 maj 2010 Jag tackar för detta, och så ber jag om ursäkt för GANSKA sent svar! =) 0 Citera
solvebring Postad 10 maj 2010 Postad 10 maj 2010 Helt okej, och ganska lustig vid sina tillfällen. Kan dock hålla med om att ni kunde ha bytt kameravinklar och möjligen klippt upp lite mer på vissa ställen. Förövrigt är det en skojig film. Kan också tycka att den faller lite på skådespeleriet. Dialogen samt manuset för denna känns lite stel och onaturlig. En lösning är kanske att testa dialogen mer innan ni filmar och försöka tänka på om det låter naturligt och vardagligt eller inte. ... Fast, om jag nu inte bara ska ge konstruktiv (och hård men hjärtlig) kritik så kort och gott, kul och trevlig liten film det här. =) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.