AndreSjöström Posted November 3, 2004 Posted November 3, 2004 Nu är det bara rendera tänkte jag, och skulle göra min okomprimerade kopia av filmen. Efter ca 3000 renderade frames kom Error Compiling Movie. Unknownd Error fram. Vad är det för fel och vad kan jag göra åt det? 0 Quote
walfridson Posted November 4, 2004 Posted November 4, 2004 FAT32 har en viss gräns när det gäller stora filer. Själv har jag fått fel med vissa komprimerare om man råkar ha på embed project. Kan rendrera ut till PNG bildsekvens också, det är uncompressed och klarar av alpha. AVI brukar bli så förbaskat stort. 0 Quote
Ronnie Posted November 4, 2004 Posted November 4, 2004 Skriv gärna lite mer om vad du har för dator med tillbehör. Vad du använder för redigerinsprogram och vilka inställningar du använder när du ska rendera. Annars är det väldigt svårt att börja fundera på vad som kan vara fel. 0 Quote
AndreSjöström Posted November 5, 2004 Author Posted November 5, 2004 walfridson hade helt rätt. Fick formatera om hårdisken till NTFS så fungerade det kannon! 0 Quote
Ronnie Posted November 6, 2004 Posted November 6, 2004 Jag som trodde att FAT32 hade självdött för länge sedan... ;) 0 Quote
Recommended Posts