Gå till innehåll

Slut på terapin, :)


yooonis

Recommended Posts

hallå!

 

Om ca 1.5 månader är jag färdig med min 3-åriga terapi. Jag har vart in och ut ur depression och mani i flera år men är nu frisk och ute ur dimman, mycket tack vare terapin men också med nya mediciner.

 

Och jag har nu snällt bett min fader finansiera min nästa film då jag inte har en kamera eller ett jobb längre (mot att jag hjälper honom med diverse arbete i huset) och han har gått med på det :)

 

Jag hoppas att jag har blivit en något friskare individ med bättre förmåga för att göra och slutgöra film :D

 

Jag har också sökt till filmvetenskaps linjen på Universitet vilket jag nästan alldeles säkert kommer in på. Så det ser rätt ljust ut!

 

Tackar för uppmärksamheten, ha det bra u movie people!

 

//Yonis

Länk till kommentar
Share on other sites

Om ca 1.5 månader är jag färdig med min 3-åriga terapi. Jag har vart in och ut ur depression och mani i flera år men är nu frisk och ute ur dimman, mycket tack vare terapin men också med nya mediciner.

Fantastiskt kul att höra. Terapi är en tuff, smärtsam och nödvändig resa som får en att upptäcka saker man inte var riktigt medveten om, men som när det får sjunka in hjälper otroligt mycket och ger livsglädje och livskvalitet tillbaks.

 

Jag önskar dig all lycka till i framtiden, men var beredd på att det kan bli tufft även i framtiden men tänk på du har fått nya verktyg och insikt att ta hand om problemen när dom kommer vilket gör att det kommer att gå bra.

 

Alla människor skulle behöva gå i terapi, speciellt dom som tror att dom inte skulle behöva det. Paradoxalt nog så är det ofta just dom som får många andra att må dåligt...

Länk till kommentar
Share on other sites

Tack för orden Rogge :)

 

Jo, självklart är ju inte livet en enda rak simpel väg att gå utan en kurvig hal väg där det kommer finnas träsk vid sidan av som jag kommer hamna i om jag inte tar det lugnt och bromsar in vid kurvorna ;) hehehe....

Länk till kommentar
Share on other sites

Yooonis! Välkommen tillbaka! Härligt att ha dig bland oss igen.

Tack så hemskt mkt för dem varma orden!

Jag hoppas på att kunna visa er mina filmer framöver men är lite tveksam då jag kommer använda musik illegalt (upphovsrättsskyddad musik).

 

Men vi får se!

 

Ha det bra!

 

PS bara några dagar kvar tills jag ska köpa kameran :)

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...