Tunnan Postad 10 maj 2009 Postad 10 maj 2009 Kungen och silvia snackar lite gojja och gör lite reklam för s'cat :p 0 Citera
Quantum Postad 10 maj 2009 Postad 10 maj 2009 Eftersom jag själv har arbetat med 3D så vet jag att det är väldigt svårt men det här kändes väldigt improviserat och skämten var väl lite väl...barnsliga:( Resten var okej:) 0 Citera
stängerniredan Postad 10 maj 2009 Postad 10 maj 2009 Jag måste bara fråga. Hur gamla är ni? Jag kommer ihåg när jag var liten (typ 10 år sedan) och hörde er låt som handlade om bajs i bastun. Ni måste ju vara över 30:P Svensk ungdomskultur på 90-talet:) 0 Citera
Tunnan Postad 12 maj 2009 Författare Postad 12 maj 2009 Japp var rätt improviseradt manus det här, skrev ner lite text på 2 minuter filmen tog läggre tid att göra =P vi är 32år, håller fortfarande på.. eller en liten paus med tunnan o moroten just nu men håller på med en massa andra projekt som är likartade lite gay metal m.m. =D 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.