Jump to content

Recommended Posts

Posted

kan förstå det.............. vi har en jäkla massa problem med den där sidan och vi försöker att få igång den hela tiden..................

Posted

Jo nu fungerade det äntligen :)

Jag måste säga att jag inte riktigt hann bilda en uppfattning eftersom bilderna bytes väldigt fort och dessutom var det väldigt dålig kvalitet, men jag blev nog lite intresserad iaf ;)

Posted

Hejsan

Bildkvaliten var usel. jag förstår inte vad filmen handlar om men jag antar att du är en sån där djurrättsaktivist som typ släpper ut minkar ur burar o sånt. det såg ut som om filmen var en sån film. Verkar vara en bra film trots bildkvaliten och för att citera general custer " det är ej fienden vi måste besegra utan fruktan inom oss själva"

carpe diem

Posted

Du det blev så när vi la in filmen på nätet.

För vi är inte så bra på datorer, fresten så är det nog bara en fluga, snart kommer skrivmaskinerna tillbaka HA!;)

Posted

Den tonen gillar jag inte det var förstås inte illa menat det jag skrev.

Visste du förresten att custer innan slaget vid Little Big Horn lät sina mannar äta hårt bröd med precis samma slags ingredienser som Wasa sport-bröd.

Nåt att fundera på eller hur.

P.S Jag tycker det är helt rätt att släppa ut de stackars små djuren så att dom för andas frisk luft och vara i naturen!

att vara eller inte vara, det är frågan

• 1 month later...
Posted

[citat=custer]

P.S Jag tycker det är helt rätt att släppa ut de stackars små djuren så att dom för andas frisk luft och vara i naturen!

att vara eller inte vara, det är frågan[/citat]

ja så att dom dör.........för dom klarar sig inte ute i naturen.