ls2sb Posted October 28, 2004 Posted October 28, 2004 här är en teaser till en konstig testfilm vi gjort........ Moose Hunter Teaser http://213.67.18.123/moose.wmv 0 Quote
ls2sb Posted October 28, 2004 Author Posted October 28, 2004 Det är tyvärr jävligt dålig färg och jobbiga färg störningar men... ja... föreställ er det normalt 0 Quote
ls2sb Posted October 28, 2004 Author Posted October 28, 2004 kan förstå det.............. vi har en jäkla massa problem med den där sidan och vi försöker att få igång den hela tiden.................. 0 Quote
FredsAmiralen Posted October 29, 2004 Posted October 29, 2004 [citat=orange]För mig fungerade inte adressen...[/citat] inte mig heller... 0 Quote
ls2sb Posted October 30, 2004 Author Posted October 30, 2004 nu kanske det funkar hade glömt att öppna brandväggen..... http://marbel.pointclark.net 0 Quote
orange Posted October 30, 2004 Posted October 30, 2004 Jo nu fungerade det äntligen :) Jag måste säga att jag inte riktigt hann bilda en uppfattning eftersom bilderna bytes väldigt fort och dessutom var det väldigt dålig kvalitet, men jag blev nog lite intresserad iaf ;) 0 Quote
custer Posted November 6, 2004 Posted November 6, 2004 Hejsan Bildkvaliten var usel. jag förstår inte vad filmen handlar om men jag antar att du är en sån där djurrättsaktivist som typ släpper ut minkar ur burar o sånt. det såg ut som om filmen var en sån film. Verkar vara en bra film trots bildkvaliten och för att citera general custer " det är ej fienden vi måste besegra utan fruktan inom oss själva" carpe diem 0 Quote
ls2sb Posted November 6, 2004 Author Posted November 6, 2004 Du det blev så när vi la in filmen på nätet. För vi är inte så bra på datorer, fresten så är det nog bara en fluga, snart kommer skrivmaskinerna tillbaka HA!;) 0 Quote
custer Posted November 6, 2004 Posted November 6, 2004 Den tonen gillar jag inte det var förstås inte illa menat det jag skrev. Visste du förresten att custer innan slaget vid Little Big Horn lät sina mannar äta hårt bröd med precis samma slags ingredienser som Wasa sport-bröd. Nåt att fundera på eller hur. P.S Jag tycker det är helt rätt att släppa ut de stackars små djuren så att dom för andas frisk luft och vara i naturen! att vara eller inte vara, det är frågan 0 Quote
Mini-Sinki Posted December 15, 2004 Posted December 15, 2004 Den var hyfsat bra. Den fick mig att skjuta sönder My Teddybear! 0 Quote
_nemo_ Posted December 22, 2004 Posted December 22, 2004 [citat=custer] P.S Jag tycker det är helt rätt att släppa ut de stackars små djuren så att dom för andas frisk luft och vara i naturen! att vara eller inte vara, det är frågan[/citat] ja så att dom dör.........för dom klarar sig inte ute i naturen. 0 Quote
Recommended Posts