Ryan_screenwriter Postad 27 april 2009 Postad 27 april 2009 Tjenare. Undrar om det är någon som vet någon film, eller känner igen; att någon får fotografier från framtiden som inte är tagna än i verkligheten skickade till sig? 0 Citera
cutecats Postad 27 april 2009 Postad 27 april 2009 haha låter som en helt sjukt dålig film :D men aja jo asså det ända jag själv kan tänka på e "back to the future" när sonen har en bild med sig när han reser bak i tiden till tiden då hanns föreldrar möttes men när han då råkar stöta bort föräldrarna från varandra (fotot va föresten på hanns familj med syskon och allt) så försvinner familjemedlemmar på fotot pga att mamman och pappan aldrig blir tillsammans :) hoppas det hjälpte nått iaf :P 0 Citera
PontusPersson Postad 27 april 2009 Postad 27 april 2009 Jag har för mig att det fanns nån serie på 90-talet där en kille fick morgondagens tidning och räddade folk från olyckor och sånt. 0 Citera
MovieMaker Postad 27 april 2009 Postad 27 april 2009 Jag har för mig att det fanns nån serie på 90-talet där en kille fick morgondagens tidning och räddade folk från olyckor och sånt. EARLY EDITION!!! mm.. den brukade man titta på :P 0 Citera
carl76 Postad 28 april 2009 Postad 28 april 2009 Tror det finns en miniserie från 2004 5ive Days to Midnight http://www.imdb.com/title/tt0386907/ 0 Citera
Ryan_screenwriter Postad 29 april 2009 Författare Postad 29 april 2009 Okej, tack så mycket. De flesta stämde ju in på min fråga! MVH 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.