Gå till innehåll

Filmfestival för unga?


Simmej

Recommended Posts

jo asså "Stockholms filmfestival Junior" som börjar på måndag är till för 0-16 åringar vet jag och ja vårullen som va idag är mellan 15-26, det är tyvärr bara dom jag själv började tänka på när jag läste tråden men det finns ju en massa små tävlingar som unga får va med i :) vodoofilm har själv slagit ihop dom kändaste festivalerna på http://www.voodoofilm.org/adresser/cat.aspx/1/ ta en titt så hittar du nog mer : )

Länk till kommentar
Share on other sites

ojoj ända svaret jag kan ge är kontakter och google :/ men som tur är så finns det många här som har just kontakter och många här är även arrangerare så det brukar komma upp lite då och då men ne jag har inget bra tips till hur man hittar dom i tid... tror jag ska googla lite ^^

Länk till kommentar
Share on other sites

någon som vet om man får skicka in en och samma film till flera olika tävlingar?

 

Googla, kolla upp tävlingar, läs deras regler...

 

Bara för att Kalles pizzeria på hörnet tillåter att man tar med egen alkoholfri dricka betyder inte att Olles kebab tvärs över gatan gör desamma..

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...